FAQ

Vragen over het huren van een kantoorruimte of opslagruimte? Op deze pagina vind je de belangrijkste vragen en antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op.

Neem contact op
u

Moet ik zelf voor WiFi verbinding zorgen?

Dat is niet nodig. Bramar Business Center zorgt voor een snelle internetverbinding die voor iedere huurder beschikbaar is. 

u

Hoe snel is mijn kantoor beschikbaar?

Het huidige aanbod kantoren en opslagruimtes is per direct beschikbaar. Je hoeft dus niet lang te wachten op jouw eigen werkplek.

u

Is er genoeg parkeergelegenheid bij Bramar Business Center?

Bramar Business Center biedt meer dan genoeg privéparkeerplaatsen voor alle kantoren.

u

Hoe garanderen wij de veiligheid van je spullen?

Het pand van Bramar Business Center is beveiligd met een alarm. Je spullen zullen dus altijd veilig opgeborgen zijn.

u

Kan ik gasten ontvangen?

Je kunt gasten ontvangen in je eigen kantoor en in de gemeenschappelijke spreekruimte, uiteraard in overleg.

u

Is er airconditioning aanwezig?

Het pand is voorzien van airconditioning die per kamer kan worden gereguleerd. 

u

Moet ik een borgsom betalen?

De borgsom bedraagt één maand huur.

u

Wat is de duur van een huurcontract?

Het huurcontract heeft in principe een duur van een jaar, dat automatisch wordt verlengd. Andere perioden zijn mogelijk in overleg. 

Vraag vrijblijvend een gesprek aan

Kantoorruimte huren

Betaalbare kantoorruimte huren in Doetinchem? Bramar Business Center biedt ruime kantoorruimten op een perfecte locatie in de Achterhoek.

Opslagruimte huren

Op zoek naar een opslagruimte voor je inboedel of zakelijke goederen? Bij Bramar Business Center sla je alles veilig op tegen een scherpe prijs.